I nattens mulm og mørke
Cruiser igjennom byen omfavnet av en rød buss. Klokken har passert midnatt og det Er absolutt ikke en tid jeg pleier å reke ute på en torsdag. Møte og jobbmiddag i dag med nye latter og god middag. Dog er jeg mest opptatt i tankene rundt jobb og strategi. Markedsføring endrer seg hele tiden, og det er min jobb å henge med. Men det er mange forskjellige råd og tips, og man får avgjøre hvilke man skal følge.

Jeg brenner for markedsføring og vår digitale hverdag, samt Sosiale medier. Det passer meg bra. 

Så mye spennende man lærer hele tiden igjennom kollegaer, seminarer, kurs og annet. Læringskurven er bratt, men det er skjønt å kjenne at man får brukt hode. Man trenger alle daglige impulser og utfordringer. Alle små gleder og oppmuntringer. Jeg elsker jobben min.

Og akkurat nå ruser jeg frem i passende hastighet igjennom Oslos mørke gater. Høsten er her og lyse sommernetter er en saga blot. Det rister i alle humper vi kjører i og jeg er trøtt. Tankene raser mot morgendagen som starter med legebesøk med et av mine barn. Etterpå blir det buss til jobb da bilen står igjen der. 
Gatelysene skifter farge imens en passasjer går av bussen og en annen kommer på. Klokken nærmer seg halv ett og jeg pleier normalt å ha sovet et par timer allerede nå. Men det er godt å lufte seg litt. Glemme klesvasken og hundelufting. 
Men nå vil jeg hjem å stryke mine barn på kinnet, klappe mine hunder og legge meg inntil min mann. 
God natt :) 

(null)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress